سرمربی تیم ملی فوتسال زنان:امکان تغییر در ترکیب تیم ملی وجود ندارد

شناسهٔ خبر: 33E66BF3 -
سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: کادر فنی جدید همه تلاش خود را برای آماده سازی این تیم انجام خواهد داد، اما نفرات اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا معرفی شده اند و امکان تغییر اسامی وجود ندارد.

به گزارش هاناخبر ،

«شهرزاد مظفر» امروز - سه شنبه - در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: تا زمان اعزام به ترکمنستان محل بازی های داخل سالن آسیا، هفت اردوی آمادگی و 55 تا 60 جلسه تمرینی برنامه ریزی شده است.
وی اظهار داشت: مسابقات فوتسال بازی های داخل سالن آسیا روزهای 25 شهریور تا 5 مهر برگزار می شود. بنابراین فرصت زیادی نداریم، اما تغییراتی در سیستم و تاکتیک تیم خواهیم داشت.
مظفر در باره وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتسال زنان نیز گفت: ‌قصد هیچ قضاوت و پیشداوری را در این خصوص ندارم، اما براساس شنیده ها و صحبت های مسئولان در فدراسیون فوتبال، کم و بیش در جریان وضعیت تیم هستم و تلاش خواهم کرد با یک برنامه ریزی دقیق، تیم را به شرایط آمادگی خوبی برسانم.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران ادامه داد: برنامه آماده سازی این تیم از قبل تهیه شده بود، اما تنها قول من به مردم و اصحاب رسانه این است که کادر فنی، تمام توان و تلاش خود را برای آماده سازی این تیم به کار می گیرد و حتی یک لحظه از فرصت باقیمانده تا آغاز بازی های داخل سالن آسیا را از دست نخواهیم داد.
وی از آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال زنان از امروز خبر داد و گفت: باوجود قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا، قول کسب قهرمانی تیم در بازی های داخل سالن آسیا را نمی دهم و با توجه به اهمیت دیدارهای تدارکاتی برای ارتقای سطح فنی تیم ملی، مسئولان فدراسیون تلاش های زیادی برای مهیا کردن دیدارهای تدارکاتی با چند کشور جنوب شرق آسیا انجام دادند که در صورت نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.
مظفر اضافه کرد: توقعات از تیم ملی فوتسال زنان با توجه به نتایج این تیم در آسیا، بالا رفته است که از دو جهت قابل بررسی است. نخست اینکه احساس خوبی به بازیکنان و کادر فنی می دهد که باعث افتخار است و از طرف دیگر موجب فشار و استرس بر روی کادر فنی و بازیکنان می شود و در عین حال آماده کردن تیم از جهات مختلف اخلاقی، فنی و روحی روانی برای من بسیار مهم است.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: هنوز قرعه کشی مسابقات فوتسال بازی های داخل سالن آسیا انجام نشده، اما رقبای ما همان حریفان سنتی همچون ژاپن، تایلند و ویتنام هستند که اختلاف ما با آنان بسیار ناچیز است و با قدرت و آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند داشت. ما باید تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم بکار بگیریم.
وی در خصوص برنامه بلند مدت تیم ملی فوتسال زنان خاطر نشان کرد: به طور قطع کادر فنی برنامه بلند مدت برای تیم ملی دارد، اما برنامه ها باید به گونه ای باشد که هر کسی که در راس تیم است، روند رو به رشد تیم را هدف قرار داده و در همان راستا حرکت کند تا موفقیت تیم همیشگی و ماندگار باشد.
مظفر با قدردانی از «علی صانعی» و مشاوران قبلی تیم ملی فوتسال زنان، یادآور شد: خوشحالم که بحث حضور مشاور فنی مرد در تیم های ملی بانوان نهادینه شده و این تیم ها می توانند از تجربیات بیشتر و تخصص مردان برای آماده سازی استفاده کنند، اما در مورد اینکه چه کسی قرار است مشاور فنی تیم ملی فوتسال زنان شود، چیزی نمی دانم.
وی گفت: فدراسیون با چند نفر از جمله «حسین شمس» صحبت کرده است، اما من نمی دانم، دقیقا چه کسی مشاور فنی تیم ملی فوتسال زنان خواهد شد.
مظفر در خصوص ادامه همکاری خود به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد نیز خاطر نشان کرد: وضعیت جدیدم به عنوان سرمربی تیم ملی بر ادامه همکاری با این باشگاه تاثیر خواهد گذاشت، اما با توجه به اینکه در این تیم وظایفی دارم، همکاریم را به شکل دیگری با دانشگاه آزاد ادامه خواهم داد.
وی بیان داشت: آخرین فیلمی که از تیم ملی فوتسال زنان دیدم مربوط به سه دیدار این تیم در تورنمنت روسیه بود و متوجه شدم که ما همچنان در بخش دفاعی نیازمند تقویت هستیم که به معنی غافل شدن از بخش حمله نیست. در این قسمت نیز باید بازیکنان تقویت شوند و البته تا در تمرین حاضر نشوم و تمرینات را نبینم هر اظهار نظری می تواند سوء تفاهم ایجاد کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =